Pályázati felhívása közétkeztetés biztosítására

.

Hévízgyörk Község Önkormányzata közétkeztetés biztosítására pályázatot ír ki.
Közétkezetésen értjük: az óvodás, általános iskolás gyermekek étkeztetését,  valamint intézményi és vendégétkeztetést, illetve ennek céljából konyha működtetését.

Ajánlatkérő adatai:
Hévízgyörk Község Önkormányzata
2192 Hévízgyörk, Kossuth L.u.124.
Telefon: 28-590-631, fax: 28-435-005.

Ételkiosztás helyszínei:
- Hévízgyörki Sün Balázs Óvoda
2192 Hévízgyörk, Vörösmarty u.96.
- Hévízgyörki Petőfi Sándor Általános Iskola
2192 Hévízgyörk, Ady E.u.143.

Pályázati feltételek:

- A működéshez szükséges engedélyek (meleg-konyhás és munkahelyi vendéglátó étkeztetésre működési engedélyének) megléte és másolatának becsatolása (1. mell.)
- A pályázó tevékenységének bemutatása, a szolgáltatás működtetésével kapcsolatos elképzelések ismertetése írásban (2. mell.)
- 3 hónapnál nem régebbi cégkivonat, aláírási címpéldány, egyéni vállalkozó esetében vállalkozó igazolvány hitelesített másolatának csatolása (3. mell.)
- Pályázó írásbeli nyilatkozata arról, hogy az ajánlat benyújtásának időpontjában nem áll végelszámolásai, felszámolási vagy csődeljárás alatt. (4.  mell)
- Nyilatkozat arról, hogy a közétkeztetés során a 37/2014. (IV.30.) EMMI. Rendeletben foglalt rendelkezéseket betartják. (5.  mell.)
- Személyi feltételek biztosítása, megfelelő képesítési élelmezés vezető biztosítása, valamint betegség, szabadság esetén is gondoskodás a folyamatos működtetésről. (6.  mell.)
- Közétkeztetésen belül:
Hétfőtől péntekig napi egyszeri meleg ebéd, tízórai és uzsonna kiszállítása az alábbi időpontokban és feltételekkel:

Az óvodai és iskolai tízórai kiszállítása az Óvoda és iskola konyhájára minden nevelési napon- az idevonatkozó élelmiszerhigiéniai szabályok szigorú betartásával - legkésőbb 8.30 óráig.

Az óvodai és iskolai ebéd kiszállítása az Óvoda és iskola konyhájára minden tanítási, illetve óvodában nevelési napon- az idevonatkozó élelmiszerhigiéniai szabályok szigorú betartásával - legkésőbb 11.45 óráig.

Az óvodai és iskolai uzsonna kiszállítása az Óvoda és iskola konyhájára minden nevelési napon- az idevonatkozó élelmiszerhigiéniai szabályok szigorú betartásával - legkésőbb 13.30 óráig.

Az ételek kiszállítása a leadott létszámjelentés alapján külön-külön tárolóedényben történhet.

Az ebéd adagokat minden ellátási formában, minden alkalommal a hatályos élelmezési nyersanyagnormák szigorú betartásával kell elkészíteni.

Az igénybevevő kötelezettséget vállal arra, hogy a következő napra vonatkozó létszámadatokat reggel 9.00 óráig megadja a szolgáltatónak.
A szolgáltatást igénybe vevő intézmények vezetői az előző hónap utolsó munkanapjáig véleményezésre megkapják a szolgáltatótól a következő teljes havi étrendtervezetet. Az esetlegesen kifogásolt étrendi összeállításokkal kapcsolatban az intézmény vezetőinek elutasító javaslatait a szolgáltatónak kötelező figyelembe venni.
Konyha üzemeltetésének feltételei:
- A pályázó az önkormányzat tulajdonában lévő konyhát és kiszolgáló helyiségeit, KÖTELES IGÉNYBE VENNI, saját költségén üzemelteti, a konyha működtetéséhez szükséges víz- és villamos energia fogyasztásának önálló mérésére saját költségén almérőket szereltet fel. Az almérőkön mért fogyasztás alapján a közüzem díjat a megrendelő, a bérleti díjjal együtt kiszámlázza a vállalkozónak.
- Pályázó a konyha működtetése és az intézményi étkeztetés ellátás során fokozottan köteles betartani a tevékenységre irányadó közegészségügyi, járványügyi, higiénés szabályokat, továbbá működési engedélyét jelen szerződés szerinti tevékenységre beszerezni és azt a szerződés tartama alatt hatályában fenntartani köteles. Pályázó a végzett tevékenységéért, az ezzel összefüggésben okozott vagyoni és nem vagyoni károkért a polgári jog szabályai szerint felelősséggel tartozik.
- Pályázó a szerződés teljesítése során saját költségén köteles biztosítani a konyha működtetéséhez szükséges eszközöket azzal, hogy az önkormányzat a már meglévő eszközeit átadja a pályázónak. Pályázó szerződés hatálya alatt köteles gondoskodni az átadott eszközök karbantartásáról, javításáról és állagmegóvásáról, továbbá szükség szerint azok pótlásáról is. (leltár alapján)
- A konyha és kiszolgáló helyiséges illetőleg eszközök használatának ellenértékeként az önkormányzatnak havi bruttó 100.000.FT bérleti díjat fizet meg minden hó 10. napjáig az önkormányzat pénzforgalmi számlájára történő átutalás útján.
- A pályázó köteles megfelelő képesítésű élelmezésvezetőt alkalmazni.
Pályázó az a cég, egyéni vállalkozó lehet, akinek az önkormányzattal szemben tartozása nincs, illetve a személyéhez közvetlenül kapcsolódó egyéb vállalkozásoknak sem áll fenn.

Az önkormányzat kiíró fenntartja a jogot, hogy az elbíráláshoz egyéb adatokat bekérjen.


Az ajánlati árat az alábbi bontásban kell megadni egy-egy adagra vonatkozóan:
Iskolás gyermekek:
Tízórai: ……..Ft/fő/nap + ÁFA
Ebéd:………Ft/fő/nap + ÁFA
Uzsonna: ….Ft/fő/nap + ÁFA


Óvodás gyermekek:
Napi háromszori étkezés: …….Ft/fő/nap + ÁFA


- Pénzügyi elszámolás:

A szállítólevelek összesítése alapján havonta nyújtandó be számla az Önkormányzathoz a tárgyhót követő hónap 5. napjáig.
A vállalkozás a tárgyhót követő hó 5-ig nyújtja be számláját, melynek fizetési határideje a számla átvételét követő 15 nap.


A PÁLYÁZAT ÉS MELLÉKLETEINEK (továbbiakban pályázat) BENYÚJTÁSI HATÁRIDEJE:
2014. november 24. 16 óra.
A benyújtás módja postai úton, vagy személyesen, zárt borítékban történik.

A postai  benyújtás napja az a nap, amikor a postai bélyegző szerint a pályázatot postára adták.
Pályázatokat 1 eredeti példányban,  Hévízgyörki Polgármesteri Hivatal 2192 Hévízgyörk, Kossuth L.u.124. címre kell benyújtani.
A borítékon kérjük feltüntetni: Közétkeztetési pályázat.
A pályázati borítékok bontására a polgármester jogosult, majd a beérkezett ajánlatokat a képviselő-testület bírálja el, a soron következő képviselő-testületi ülésen.

Az eljárás során meghatározott bírálati szempont:
- az ajánlati ár,
- egyéb felajánlás, támogatás
- referencia megléte
Érvénytelen az ajánlat, ha
- az ajánlattételi határidő után nyújtották be,
- az ajánlattevőnek vagy a hozzá közvetlenül kapcsolódó vállalkozásnak az önkormányzatokkal szemben tartozása áll fenn,
- nem felel meg a „Pályázati felhívásban" foglaltaknak.

AZ AJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSÁNAK HATÁRIDEJE: 2014. november 24-e után soron következő képviselő-testületi ülés.

A kiírók jogosultak az elbírálási határidőt egy alkalommal legfeljebb 15 nappal meghosszabbítani, melyről az ajánlattevőt írásban értesítik.
- Szerződéskötés
A kiírók a döntésről valamennyi ajánlattevőt a testületi ülésen vagy írásban értesítenek.
Kiíró a pályázat nyertesével határozott idejű szerződést köt. A szerződés az ajánlatkérésben szereplő feltételek és a benyújtott nyertes ajánlatban szereplő díjak alapján kerül összeállításra.

A szerződés időtartama:          2015. január 1-től – 2018.december 31.
                


A SZERZŐDÉSKÖTÉS TERVEZETT IDŐPONTJA: legkésőbb 2014. december 5-ig.

A nyertes ajánlattevő visszalépése esetén kiíró a soron következő helyezettel szerződést köthet.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítás kérhető: Bazan Tibor polgármester: 06-20-371-47-64,
Vagy: Lukesné Csábi Ágnes jegyző: 06-30-373-34-92.


Hévízgyörk, 2014. november 5.

Bazan Tibor sk. polgármester