Tájékoztató

.

Személyes felkeresők a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási hátralékok begyűjtése érdekében

Tájékoztatjuk Hévízgyörk lakosságát, hogy az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok beszedés és kezelése érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként 2018. április 9. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 107-109), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép)] bízta meg, a díjhátralékok beszedésével összefüggő egyes feladatok ellátásával.

A megállapodás értelmében, az NHKV Zrt. által biztosított adatbázis alapján az ingatlanhasználót személyesen felkereső díjbeszedő fog kísérletet tenni az esetleges díjhátralékok beszedése érdekében. A díjbeszedőknél lehetőség nyílik az esetleges számlatartozás befizetésére, amellyel az NHKV Zrt. a díjfizetési kötelezettség elmulasztásából adódó kellemetlenségeket kívánja minimalizálni, illetve a díjtartozások rendezését megkönnyíteni, így az NHKV Zrt. a 2016-2017. évi teljesítés alapján felhalmozott tartozásokra késedelmi kamatot nem számít fel.

Mindemellett az ingatlanhasználók számára lehetőség van az őket személyesen felkereső díjbeszedőknél a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételével kapcsolatos változások (pl. ingatlanhasználó adatainak változása) bejelentésére is. A díjbeszedők emellett felvilágosítást adnak a további ügyintézéssel kapcsolatos teendőkről is. A személyes felkeresés során bejelentett adatváltozások további feldolgozását az NHKV Zrt. a szerződéses partnerek és a közszolgáltatók bevonásával biztosítja.

A konzorciumi partnerek személyes beszedést végző munkatársai minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során a kiegyenlítetlen számlával mindenben megegyező „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, kizárólag a tartozás teljes összegének átvételére- részteljesítésre nincs mód. A díjbeszedő a készpénz átvételét a Beszedési értesítőn aláírásával igazolja, amelyet az ingatlanhasználó részére ad át. Amennyiben a személyes felkeresés alkalmával a díjbeszedő nem találja a megadott címen az ingatlanhasználót, úgy értesíti az újabb látogatás időpontjáról, amelynek során ismét lehetőség nyílik a díjfizetésre.

Díjbeszedést ellátó megbízott személy Hévízgyörk településen:

Alvállalkozó: Agenda Kontroll Kft.
Székhely: 2220 Vecsés, Bertalan u. 32.
Cégjegyzékszám: 13 09 115264
Kapcsolattartó: Dr. Barbalicsné Kósa Erzsébet- adminisztrációs igazgató
Telefonszám: +36-30-737-3011
E-mail cím: kosa.erzsebet@agendakontroll.hu

NHKV kapcsolat: ugyfelszolgalat@nhkv.hu

Információ: Hévízgyörk Polgármesteri Hivatal, Tóth Zsoltné ig.ea. 06/30/382-1760, 06/28/435-005.

 

Hévízgyörk, 2018. 04. 23.

Hévízgyörki Polgármesteri Hivatal